перезвоните мне
0 800 210 100
Режим роботи
пн-сб: 8:00 - 22:00
вс: 9:00 - 21:00
0
  • Ваш кошик порожній :(

  • Гарантія

    Всі товари, що знаходяться в магазинах і на сайті будівельного гіпермаркету «Будмен», є сертифікованими на території України і обслуговуються по гарантії виробника.

    Термін гарантійного обслуговування кожного товару вказаний в експлуатаційних документах. Якщо товар є витратним матеріалом або не є складним технічним товаром, виробник може не давати на нього гарантію. Перш ніж почати використовувати товар, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами і керівництвом по експлуатації.

    Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника при наявності правильно заповненого гарантійного талона та документа, що підтверджує оплату товару. Контакти сервісних центрів доступні на сайті виробника або в гарантійному талоні.

    Заповнення гарантійного талона, а також перевірка комплектності і відсутності дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві або в службу доставки.

    Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

    - пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

    - пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;

    - пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар;

    - випадкові пошкодження, завдані клієнтом внаслідок недбалої експлуатації;

    - природний знос або вичерпання ресурсу;

    - пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ).

    Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в таких випадках:

    - Некоректне заповнення гарантійного талона;

    - Порушення правил експлуатації товару, або експлуатація товару з метою, які не відповідають його прямому призначенню;

    - Ремонт вироби сервісним центром, який не уповноважений виробником;

    - Внесення змін у конструкцію виробу, не обумовлених в керівництві користувача;

    - Будь-які пошкодження, викликані впливом зовнішніх чинників, а також наявність всередині вироби слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;

    - Змінений, стертий серійний номер, який не може бути ідентифікований;

    - Експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.

    Якщо у Вас залишилися питання по гарантійному обслуговуванню товару, зателефонуйте нам на гарячу лінію: 0-800-210-100 (безкоштовно з мобільних і міських номерів) або напишіть листа на hotline@budmen.ua