Увійдіть в особистий кабінет
Ми вас не впізнали. Може ввійдете в свого облікового запису?
У вас немає облікового запису?
Зареєстровані користувачі отримують персональні рекомендації, знижки та подарунки
0 Корзина
  • Ваш кошик порожній :(

  • Будівельні маркети та точки видачі замовлень у м. Харків

    вулиця Бучми, 1-а, Харків, Харківська область, 61144
    вулиця.Клочківська, 119-А, Харків, Харківська область, 61000

    Дисконтная программа

    Дисконтна програма "Комфорт" у будівельних маркетах "Будмен" та "БудFamily"

    Заощаджуйте на кожній покупці з дисконтною програмою "Комфорт"

    Приєднуйтесь до програми "Комфорт" та отримуйте:

    • Моментальну знижку до -10% на всі покупки у будівельних маркетах "Будмен" та "БудFamily".
    • Три рівні дисконту: Classic, Premium та VIP, кожен з яких пропонує свої унікальні переваги та знижки.
    • Додаткові послуги зі знижкою: "Доставка товару", "Прокат інструменту" та "Служба майстрів".
    • Персональні пропозиції, акції, подарунки та привілеї для VIP-клієнтів.
    • Зручну віртуальну карту, яка використовується за номером телефону.
    • Повернення товару до 30 днів (послуга доступна для власників карток "Комфорт. VIP").
    • Персональна знижка в День народження.
    • Можливість накопичувати кошти на картці та використовувати їх для часткової оплати наступних покупок.

    Дисконтная программа

    Як отримати дисконтну карту "Комфорт"?

  • Здійсніть покупку на суму від 500 грн одним чеком у будівельному маркеті "Будмен" та "БудFamily".
  • Заповніть коротку анкету на сайті або у магазині.
  • Отримайте дисконтну картку "Комфорт".
  • РІВЕНЬ CLASSIC
    • Доступний для тих, хто здійснив покупку на суму від 500 грн одним чеком.
    • Знижка до -5% на всі покупки.
    • Доступ до послуг будівельного маркету зі знижкою до -5%: "Доставка товару", "Прокат інструменту" та "Служба майстрів".
    РІВЕНЬ CLASSIC
    РІВЕНЬ PREMIUM
    • Досягається після придбання товару на суму від 30 000 грн протягом року.
    • Знижка до -7% на всі покупки.
    • Доступ до послуг будівельного маркету зі знижкою до -7%: "Доставка товару", "Прокат інструменту" та "Служба майстрів".
    • Повернення товару протягом 30 днів.
    • Персональна знижка в день народження.
    РІВЕНЬ PREMIUM
    РІВЕНЬ VIP
    • Досягається після придбання товару на суму від 100 000 грн протягом року.
    • Знижка до -10% на всі покупки.
    • Персональні пропозиції, акції, подарунки та додаткові привілеї.
    • Доступ до послуг будівельного маркету зі знижкою до -10%: "Доставка товару", "Прокат інструменту" та "Служба майстрів".
    • Повернення товару протягом 30 днів.
    • Персональна знижка в день народження.
    • Послуга особистого онлайн-менеджера.
    РІВЕНЬ VIPC

    Приєднуйтесь до дисконтної програми "Комфорт" та заощаджуйте на кожній покупці!

    Зверніть увагу:

  • Знижка не поширюється на акційний товар.
  • Дисконтна програма діє на товари, на цінниках яких зазначено дві або три ціни.
  • На окремі групи товарів знижка за дисконтною карткою діє не в повному обсязі.
  • Дисконтна картка "Комфорт" автоматично анулюється, якщо протягом 24 місяців не було здійснено жодних покупок.
  • Термін дії статусу відраховується з моменту отримання картки, і надалі перехід відбувається автоматично при накопиченні порогової суми!

  • За більш детальною інформацією звертайтесь щодня з 8.00 до 20.00 за номером телефону нашої безкоштовної гарячої лінії: 0-800-210-100 (дзвінки безкоштовні в межах території України).
  • Також на всі Ваші питання зможуть відповісти наші менеджери Відділу комплектації товару за адресами:
  • БМ "Будмен", вул.Клочківська, 119-А, телефон: (097)054-65-91;
  • БМ "Будfamily", вул. Бучми, 1-А, телефон: (066)748-97-98.
  • Корпоративний відділ

    Співпраця з фізичними особами

    Будівельні маркети «Будмен» та «Будfamily» надають наступні послуги для фізичних осіб:

    • Персональний менеджер для VIP клієнтів;
    • Дисконтна програма;
    • Аналіз потреб і очікувань клієнтів за допомогою обробки звернень на гарячу лінію, а так само на сайті будівельних маркетів «Будмен» та «Будfamily»;
    • Укладення і ведення договорів послуги «Замовлення товару за каталогом»;
    • Реагування на скарги та звернення, забезпечення зворотного зв'язку з кожним клієнтом, вирішення всіх питань стосовно комплектації товару;
    • Повернення товару до 30 днів (тільки для карт «Premium» та «VIP» рівня).

    За більш детальною інформацією, звертайтесь за телефоном гарячої лінії: 
    0-800-210-100
     

    Співпраця з юридичними особами

      Переваги роботи з нами:

      • Оформлення замовлень без договору.

        Для початку співпраці договір не є обов'язковим.
        Просто надішліть реквізити Вашої компанії, і ми виставимо рахунок.

      • Порядок із документами.
        Все офіційно, тож у нас завжди порядок із документами.
        Під час оформлення замовлень ми завжди готуємо повний пакет потрібних документів.
      • Зручне оформлення замовлень.
        Оформляти замовлення можна на сайті, електронною поштою, в чаті,
        соц. мережах, телефоном або у комерційному відділі будівельного центру.
      • Формування рахунків-фактур, податкових накладних в електронному вигляді
        за допомогою електронної пошти.
      • За телефоном, за допомогою Viber, WhatsApp
        з подальшим відправленням рахунку в електронному вигляді;
      • Під час особистого звернення клієнта до Відділу комплектації товару
        менеджер відділу комплектації формує рахунок-фактуру та податкову накладну.

       

      Укладання форм договорів:

      • Договір стовідсоткової передоплати за товар.
      • Договір із відстрочкою платежу на 14 днів.
      • Договір одноразової оплати.
      • Договір для бюджетних організацій.

       

      За більш детальною інформацією звертайтесь за телефоном гарячої лінії:
      0-800-210-100 або до Відділу комплектації товару


      +38(097)-054-65-91
      +38(057)-766-56-37
      +38(063)-461-33-16
      +38(050)-132-18-65(Viber)
      +38(097)-054-65-91(Whatsapp)

      Послуги

      Продавцям

      Ви постачальник, що шукає нові канали реалізації?

      Комерційні пропозиції ми прийнаємо тільки на нашу офіційну пошту. Якщо ви бажаєте розташувати товар на нашому Маркетплейсі, чекаємо регистрації та пропозицій по ассортименту на дану електрону адресу [email protected]

      Як ми працюємо

    • Ми у своїй діяльності неухильно дотримуємось вимог українського законодавства.
    • Ми відбираємо постачальників товарів з дотриманням рівноправності всіх учасників відбору, завжди прагнемо до вибудовування партнерських відносин з нашими постачальниками.
    • Основними нашими етичними принципами є: чесність, відкритість та повага до людей.
    • Ми базуємося на принципах сумлінності та забезпечення балансу комерційних інтересів, завжди прагнемо підвищення ефективності взаємодії з нашими постачальниками.
    • Ми ведемо з постачальниками листування лише з наших корпоративних електронних адрес або на офіційному чат-боті.
    • Ми ведемо свою діяльність на основі прозорих правил і норм ділової етики.
    • Ми прагнемо, щоб наші співробітники і наші партнери розділяли і дотримувалися наших етичних принципів.
    • Наши постачальники